موبایلینا : دنیای اخبار دیجیتال و موبایل

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات مختلفی از موبایل و گوشی ها و بازی ها و ... قرار بدم

موبایلینا : دنیای اخبار دیجیتال و موبایل

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات مختلفی از موبایل و گوشی ها و بازی ها و ... قرار بدم

نام سیستم عامل HongMeng جهانی می‌شود

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴ ب.ظ

موضوعی که همه می دانیم این است که هوآوی به سختی مشغول کار برروی سیستم عامل جایگزین خود بوده و تلاش می‌کند تا اولین گوشی هوشمند خود با سیستم عامل HongMeng را در ماه اکتبر به صورت رسمی معرفی کند. یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم سیستم عامل هواوی هونگ منگ (Hongmeng) نام سیستم عامل جایگزین اندروید است. طبق گزارشات منتشر شده این شرکت سیستم عامل جدید خود را برای آزمایش بر روی بیش از یک میلیون دستگاه نصب کرده است. علاوه‌براین در تلاش است تا نام تجاری هونگ منگ را در کشورهای سراسر جهان به ثبت برساند.


آخرین پتنتی که هوآوی در سازمان مالکیت معنوی جهان (WIPO) به ثبت رسانده درخواست نام تجاری HongMeng بوده است. این درخواست تا این لحظه در کشورهایی مانند استرالیا، کانادا، کامبوج، اتحادیه اروپا، اندونزی، هند، مکزیک، اسپانیا، سوئیس و تایلند بوده است. ماه گذشته نام تجاری هانگ‌منگ توسط مدیریت مالکیت معنوی چین (CNIPA) تأیید شد. در توضیحات این علامت تجاری اعلام شده بود که هانگ‌منگ قرار است در بازه از دستگاه‎ها از گوشی هوشمند تا تبلت و PC مورد استفاده قرار بگیرد.

ساخت یک سیستم عامل جدید برای گوشی هوشمند از پایه مسلماً کار آسانی نیست و رقابت با حریفانی مانند اندروید و iOS بدون شک یک عملیات چالش برانگیز خواهد بود. بزرگترین چالش پیش روی این عملیات، پشتیبانی از اپ‌ها است و حالا گزارشاتی مبنی بر این موضوع منتشر شده که هوآوی قصد همکاری با Aptiode را دارد که بیش از 900000 اپ در مارکت خود جای داده است و در صورت موفقیت جانشین گوگل پلی در گوشی‌های با سیستم عامل جدید هوآوی می‌شود. البته هوآوی فروشگاه اختصاصی خود، یعنی App Gallery را نیز دارد، اما نیاز دارد که برای باقی ماندن در رقابت برنامه پرطرفدار را نیز به مارکت خود جذب کند.


باوجود تمام فشارهایی که در حال حاضر بر روی هوآوی است؛ یک نکته واضح است و آن اینست که هر چه رقابت در این صنعت بیشتر شود، محصولات بهتری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بنابراین اگر هوآوی بتواند سیستم عاملی که به گفته برخی‌ها 60 درصد از اندروید سریع‌تر است را روانه بازار کند، رقابت دیدنی‌تر خواهد شد.


فکر می کنید نام هواوی هونگ منگ بتواند انتخاب خوبی برای سیستم عامل هواوی باشد؟


لینک های مفید :


http://gunnertkzp.onesmablog.com/-Talking-Tom-Hero-Dash--24910147

http://emiliodujx.pages10.com/-Talking-Tom-Hero-Dash--25058378

http://elliotdxnd.ampblogs.com/-Talking-Tom-Hero-Dash--24408433

http://simonycre.pointblog.net/-Talking-Tom-Hero-Dash--23934910

http://troyxund.full-design.com/-Talking-Tom-Hero-Dash--24886933

http://deanzewp.thezenweb.com/-Talking-Tom-Hero-Dash--25603412

http://dominickqniy.tinyblogging.com/-Talking-Tom-Hero-Dash--23750737

http://jeffreykbrg.blogolize.com/-Talking-Tom-Hero-Dash--25138454


  • سید حمید محبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی